Patch note 1.3.28

Post Reply
HellKnight
GlobalMod
GlobalMod
Posts: 4
Joined: 08 Nov 2018, 14:24
Squad: Sky Lotus
Rank: Mythic
Nume in joc: HellKnight

Patch note 1.3.28

Post by HellKnight » 09 Nov 2018, 14:10

Noul Update 1.3.28
Image



Ajustarea eroilor.

Claude: Daunele provocate de Dexter au scazut la 35% erau 40%.

Layla: Efectul Laylei al abilitatii initiale este optimizat.

Alice: Efectele Ultimatei de regenerare este de 60% pe tintele care nu sunt eroi.

Irithel: Viteza de miscare este marita la 260 de ls 250.

Hanzo: Prima abilitate este optimizata, timpul de asteptare conteaza cand Hanzo devoreaza tinta in loc dupa ce termina de devorat. Asa ca va fi mult mai usor sa devoreze monstrii din jungla sau minionii. Ultimata-Lansarea sangelui demonului nu va fi afectata de imprejurimi. A doua abilitate in forma de suflet va porni mai repede ca inainte.


Kadita: Pasiva Kaditei este schimbata catre cateva secunde severale,va primi viata dupa ce primeste daune. Timpul de asteptare al primei abilitati este crescut cu 9/8,5/8/7,5/7/6,5 A fost 8/7,5/7/6,5/6/5,5.T Timpul de incarcare pentru a doua abilitate a fost crescut pentru 8 secunde,au fost 7 inainte.

Ministthar: Prima abilitate- I-a fost crescuta mana catre 95/105/115/125/135/145 a fost 70/80/90/100/110/120. De asemenea prima abilitate nu mai ofera viteza de atac. A doua abilitate- Viteza de miscare a fost scazuta la 20% a fost 30% Ultimata- Bonusul psihic al fratilor a fost scazut la 70% a fost 80%.

Leomord: A fost fixata problema in care Leomord nu putea porni furtul de viata pe abilitate in timp ce era calare pe cal. Ultimata- Timpul de asteptare a fost crescut la 55/50/45/ a fost 50/45/40.

Kimmy: Prima abilitate- Poate folosi doar 40% din furtul de viata(similar cu Saber,Cyclop si Lancelot) De asemenea a fost scazut bonusul de daune, daunele psihice sunt la 40% cele magice la 50% au fost 50% cele psihice si cele magice 60%. Ultimata- Timpul de asteptare a fost crescut la 20/18/16 secunde,a fost 16/14/12. De asemenea a fost scazut bonusul de daune, daunele psihice sunt la 40% cele magice la 50% au fost 50% cele psihice si cele magice 60%.



Vraji de lupta.

Flicker: Va creste punctele de aparare magica si fizica intre 11-25.

Execute: Va da intre 220- 500 daune adevarate si 10% din viata lipsa a inamicului.

Purify: Reducerea de incarcare a scazut la 75 de secunde de la 90 de secunde

Embleme:

Emblema de Jungla – Talent page - Brutal

Va da un plus de daune de 13% in loc de 10%. La nivelul maxim este 40% in loc de 30%.

Emblema de Fighter – Talent Page – Disabling Strike (lovitura care dezactiveaza)

Pe atacul fizic va avea o crestere de 30%, dar va disparea dupa urmatoarea dauna. Reducere de incarcare 10 secunde.


Momentan pe advance, posibil sa mai apara modificari pana se vor adauga si la noi :-! :-! :-!

Credit: YT Hororo Chan

Post Reply

Return to “Patch-uri si Update-uri”